Кпоп ундустрія
Музична індустрія представлена переважно діяльністю груп. Звісно, є чимало соло-виконавців, проте гуртів значно більше. Просуванням, створенням іміджу, кліпів, треків займаються компанії звукозапису. Їх є дуже велика кількість.
У Кореї існує, а точніше існувала, так звана, “Велика трійка”, конгломерація трьох найбільших компаній Кореї в сфері розваг – SM Entertainment, YG Entertainment, JYP Entertainment. Чому “існувала”?
Починаючи з 2019 року, на зміну “Великій трійці” прийшла “Велика четвірка” з оновленим складом. «SM Entertainment» і «JYP Entertainment» прейшли в неї, а «YG Entertainment» не змогли зберегти за собою це місце. Натомість туди увійшли такі компанії, як «CJ E&M» та «Big Hit Entertainment» (з березня 2021 року – «HYBE Corporation»).
Серед найпопулярніших K-pop груп: «BTS», «BLACKPINK», «TWICE», «EXO», «Stray Kids», «Big Bang», «GOT7», «NCT 127», «TXT, SHINee», «Monsta X», «MAMAMOO», «ATEEZ», «Seventeen».
Цікаво, що кожна з них має свій офіційний колір групи, назву фандома, лайстик.
Безперечно, говорячи про K-pop одразу згадуємо про«BTS». Це закономірно, бо група не лише – найяскравіше демонструє K-pop, але й користується неабиякою популярністю у світі. І, до речі, «A.R.M.Y.», – їх фандом, – як і артисти, мають свій власний логотип.
Не зважаючи на популярність цього жанру, велика кількість людей і досі не можуть срийняти його. Мабуть, основною причиною є не сприйняття особливостей іншої культури. Щодо чоловічих айдол-груп (в Кореї співаків називають айдолами) часто чуємо: “У них макіяж, тому вони виглядають як дівчата”.
Серйозно? Кожен артист наносить сценічний макіяж. Так, у них він більш помітний, але, знову ж таки, для корейської культури – це норма. Тому важливо враховувати і розуміти це.
“Вам може сподобатися наша музика, якщо ви не бачитимете хто її виконує”. – Suga.
Існує стеоретип, що всі фанати K-pop – дівчата підліткового віку.
По-перше, серед фанатів цього жанру хлопців вистачає.
По-друге, підлітки, можливо, є основною частиною, але аж ніяк не “всією” аудиторією. Вікова статистика слухачів «BTS» така:
– 10-19 років – 24 %
– 20-29 років – 26 %
– 30-39 років – 19 %
– 40-49 років – 27 %
– 50+ років – 4 %
Зараз K-pop – це не просто музика, – це масштабна музична субкультура, яка набирає фантастичних обертів, і продовжує підкорювати серця мільйонів людей по всьому світу.
клас
ВідповістиВидалитиКРУТО
ВідповістиВидалити