Кпоп ундустрія


 Музична індустрія представлена переважно діяльністю груп. Звісно, є чимало соло-виконавців, проте гуртів значно більше. Просуванням, створенням іміджу, кліпів, треків займаються компанії звукозапису. Їх є дуже велика кількість.

У Кореї існує, а точніше існувала, так звана, “Велика трійка”, конгломерація трьох найбільших компаній Кореї в сфері розваг – SM Entertainment, YG Entertainment, JYP Entertainment. Чому “існувала”?

Починаючи з 2019 року, на зміну “Великій трійці” прийшла “Велика четвірка” з оновленим складом. «SM Entertainment» і «JYP Entertainment» прейшли в неї, а «YG Entertainment» не змогли зберегти за собою це місце. Натомість туди увійшли такі компанії, як «CJ E&M» та «Big Hit Entertainment» (з березня 2021 року – «HYBE Corporation»).

Серед найпопулярніших K-pop груп: «BTS», «BLACKPINK», «TWICE», «EXO», «Stray Kids», «Big Bang», «GOT7», «NCT 127», «TXT, SHINee», «Monsta X», «MAMAMOO», «ATEEZ», «Seventeen».

Цікаво, що кожна з них має свій офіційний колір групи, назву фандома, лайстик.

Безперечно, говорячи про K-pop одразу згадуємо про«BTS». Це закономірно, бо група не лише – найяскравіше демонструє K-pop, але й користується неабиякою популярністю у світі. І, до речі, «A.R.M.Y.», – їх фандом, – як і артисти, мають свій власний логотип.

Не зважаючи на популярність цього жанру, велика кількість людей і досі не можуть срийняти його. Мабуть, основною причиною є не сприйняття особливостей іншої культури. Щодо чоловічих айдол-груп (в Кореї співаків називають айдолами) часто чуємо: “У них макіяж, тому вони виглядають як дівчата”.

Серйозно? Кожен артист наносить сценічний макіяж. Так, у них він більш помітний, але, знову ж таки, для корейської культури – це норма. Тому важливо враховувати і розуміти це.

“Вам може сподобатися наша музика, якщо ви не бачитимете хто її виконує”. – Suga.

Існує стеоретип, що всі фанати K-pop – дівчата підліткового віку.

По-перше, серед фанатів цього жанру хлопців вистачає.

По-друге, підлітки, можливо, є основною частиною, але аж ніяк не “всією” аудиторією. Вікова статистика слухачів «BTS» така:

– 10-19 років – 24 %

– 20-29 років – 26 %

– 30-39 років – 19 %

– 40-49 років – 27 %

– 50+ років – 4 %

Зараз K-pop – це не просто музика, – це масштабна музична субкультура, яка набирає фантастичних обертів, і продовжує підкорювати серця мільйонів людей по всьому світу.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Кей-поп захопив світ та Україну

Все, що ви хотіли, але боялися спитати про к-поп